God morgon !

Åh, det är så skönt att kunna sova hur länge man vill ! Idag vaknade jag upp och kollade ut genom fönstret, blå himmel. Det finns nog inte något bättre när man vaknar hemma än blå himmel, det gör en så glad ! Riktigt härligt. Idag ska jag som sagt till pappa (tror jag), det var riktigt längesedan jag träffade honom nu. Nästan en månad sedan .. Ja, så det blir nog bra.

Snart ska jag göra iordning en stor frukost. Mums. Jag är sugen på frukt så det blir nog granatäpple, passionsfrukt, kiwi och mango. Sedan tar jag nog lite ägg till det och en stor kopp te. Sådana frukostar tillhör mina favoriter. Det känns så fräscht, speciellt på vintern eftersom det påminner om sommaren.

Men vi hörs sedan, kram <3

Kommentarer
Postat av: fattofab

Underbart! Och frukosten lät super!

2010-01-02 @ 13:49:49
URL: http://fatfab.blogg.se/
Postat av: Petra

härlig blogg! :)

2010-01-02 @ 13:52:48
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0