Jag längtar till våren ..

Sitter och kikar i H&M-katalogen, brukar alltid göra det på vintern och bara längta .. Två månader kvar ungefär tills det börjar bli lite varmare ! Men man kan ju alltid köpa fina vårkläder ändå, haha .. Det är ju inte direkt att det skadar med lite färgglada kläder i vinterrusket. Förresten, idag är det ju första dagen på 2010, och den har varit skön för min del ! Har bara varit hemma och tagit det lugnt, städat lite, kollat på film .. Osv. På tal om vår, eller rättare sagt sommar ska ju jag antagligen åka på en språkresa, sedan ska jag också eventuellt åka till något medelhavsland i två-tre veckor ! Fan vad nice det skulle vara ! Tänk vad brun jag kommer bli .. Och vad ljust mitt hår kommer bli ..! :D Jag kommer ju vara utomlands större delen av sommarlovet då .. Gött.

I väntan på varmare tider kan jag ju iallafall glädja mig åt att jag ska till Sälen en vecka i februarei, som vanligt. En kompis följer med, men det är inte klart än vem det blir :) På påsken tror jag att vi ska till Åre. Fast då hänger ingen kompis med, men jag tror att det kan bli ganska kul ändå, min mammas mans söner följer med. Haha, några som är under trettio iallfall.

Nu ska jag sova. Eller kolla på film, som jag somnar till. Jag är så hopplös, så fort man sätter på en film somnar jag. Hmm. Imorgon åker jag till pappa och är där i några dagar. Jag ska få julklapp av honom, min gammelfarmor och mina kusiner, så det blir nog bra, haha :D



Sälen förra året :)



Värme ! Jag i somras. Ser väldigt sur ut, menmen ..


Jag och min lillasyster .. Take me back !


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med språkresa, men tänk bara på att vissa språkresor är väldigt oseriösa och bara handlar om fest, fest, fest! T.ex. Malta. Bara så duvet :)

2010-01-02 @ 14:06:15
URL: http://wenameit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0