Trött på bloggskiten

Alltså, det är inte så kul att blogga när det känns som att ingen läser den. Visst, jag har 18 st som läser den varje dag ungefär, men det jag menar är att ingen kommenterar. Det känns som om jag skriver för ett gäng hundar. Eller något. Förstår ni ? Alltså jag blir jätteglad av kommentarer, och om ni inte gillar min blogg, ge mig kritik så kan jag försöka förbättra mig ? Men jag kan inte göra något förrän ni kommenterar.

Och jag vet att min blogg är ganska tråkig ändå, det är inte speciellt bra uppdatering och så och det är inga bilder! Men som jag har nämnt tidigare mår jag inte så jättebra för tillfället, så är det bara. Men jag ska köpa en kamera nu, och då jävlar ska det bli ändring!


Kommentarer
Postat av: Vanda

I love your blog :D<3

2010-01-09 @ 23:08:25
URL: http://vandaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0