Yoga

Hejhej ! Nu har jag nyss ätit frukost/lunch. Jag gick faktiskt upp tidigt idag .. halv åtta tror jag ! Sedan åkte jag till friskis och tränade yoga, haha, det var bara fyra stycken där eller fem med mig. Men det var riktigt skönt, inte så avancerat, men det behöver det ju inte vara. Sedan när jag kom hem då satte jag mig och läste och tog det lugnt lite och åt avocado och frukt till frukost/lunch. Vilken perfekt start på dagen!

En annan bra sak är att min mobil fungerar! Jag la dén på elementet så den skulle torka och det gjorde den. Kameran däremot ligger kvar och funkar inte. Jag tror inte att den kommer göra det heller, hur länge den än får ligga där och torka. Det får bli en ny! Lite tråkigt att köpa en ny efter bara några veckor, men that's life.


Jag har gått osminkad större delen av jullovet faktiskt, jag ser ungefär ut såhär (fast mkt blekare och mörkare hår..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0